събота, 19 януари 2013 г.

ИЛЮЗИЯТА НА СУЕТАТА И ИЛЮЗИЯТА НА СВОБОДАТА
ОТ АНДРЕЙ
ТЪРСАЧ НА ИСТИНАТА В ЕДНА
ИЛЮЗИЯ.....!
21.12.2012.

Вчера 20.12.2012.с приповдигнато настроение зареден с позитивизъм очакващ "новото"
сърфирах в нета.Тогава случайно или не,попаднах на клип в youtube.В този клип се
говореше за Илюминати и тяхната манипулация върху света.Там се твърдеше,че те
изкувствено са създали първата и втората световни войни с цел след войната да наложат
ООН,което пък било част от техния план за световно господство.Това може би вече всички
го знаят така,че няма да ви досаждам с подробности.Но нещо ми направи впечатление.
Там се говореше за нова религия зад,която стоят New Age.Бях чувал за тях и преди,но
не се бях постарал да прочета повече за тях и най вероятно нямаше и този път да го направя
ако не съвпадаха някои неща от ченълингите от галактическата федерация на светлината,които
редовно четях.Проект СИН ЛЪЧ ....Илюминатски план за проекция в небето на холограма
целяща да пресъздаде ВТОРОТО ПРИШЕСТВИЕ.Тогава ми светна ...ако те притежаваха
такава технология,значи нищо не може да ги спре да проектират прелитане на извънземни.
Точно затова ставаше и на въпрос с ченълингите масово разкритие по медиите.Медиите....
Та нали точно медиите са под илюминатски контрол.Бях шокиран.Можеше ли илюминати
сами да пускат ченълинги срещу самите тях.ООООО разбира са та нали това е тяхната
игра,,,ИЛЮЗИЯТА...те създават воина след,което пак те говорят за мерки за мир,те гътат
кулите близнаци,после пак те се борят за взимане на мерки това да не се повтори.
Разбира се това са те Господарите на ИЛЮЗИЯТА.Нов световен ред.Та за него почти всеки
знае.Преди си мислех,че те допускат сериозна грешка след като всички знаят за плана им
озадачавах се от спокойствието им въпреки,че техния план е разгадан,но ако това е било част
от плана,ако зад него се крие друг вече истински за който хората неподозират,а ако зад него се
крие трети...!?.Прочетох малко за ню ейдж и се оказа че това в,което вярват те е същото,което
чета в добре познатите ченълинги на Федерацията.! Преди време посещавах протестантска
църква,бях прочел библията около 5 или 6 пъти и така и не можах да се съглася с наказанието,
ада,огненото езеро и тем подобни.Трябваше ми време за да се отърся от нея след като я
напуснах.Сега се сблъсках с предсказанието на Маите и започнах да търся информация....
така попаднах на прословутите ченълинги.Прочетох,че когато човек практикува медитация
моментът,който се нарича транс всъщност е състояние на безащитнос,защото разумът
се изключва и тогава може да бъдеш обладан от демон.....ООООО пак ли тая библия с
нейните заповеди и наказание демони,сатани,бог и ......Писна ми от нея,Тя пак се опитва да
влезне в живота ми.Не определено не исках това исках проклетата си СВОБОДААААА....
Започнах да търся информация от кога датира идеята за Бог.Запознах
се с юдеизъм,ислям,йога,буда,християнството ми бе до болка познато дори четох и за
сатанизъм,атеизъм....Но така и не открих своята истина.Тогава си казах Андрей защо
търсиш отговорите някъде навън а не вътре в себе си,после се разделих на две и втория
Андрей ми отговори-защото това търсене отвътре си го чел в ченълингите а те може би
са заблуда,тогава трети Андрей ми каза а може би си шизофреник....ха ха ха хааааа.
Имаше два варианта или има Създател или Той несъществува.Наличието на Създател
натежаваше повече във везните на разума ми,защото във всичко около мен дори самия Аз
имаше уникален закон,някакъв замисъл....днк,органи,нещо много сложно следващо
определен закон.Логично е да се заключи,че има ли закон има и негов създател така че
вече сам достигнах до отговор за себе си ,че има Създател.Следващия въпрос беше,
защо Създателя не е разкрил себе си пред творението си.Да да да знам,че галактиците
добре обясняват за причината,че е трябвало да забравим кои сме за да си спомним,нооо
нали трябваше отговорите да отккрия сам а не от друг източник...в един момент ми
просветна....Андрей защо толкова много търсиш тази истина,защо толкова те интересува
има ли създател или няма?Защо ти е притрябвало това....Защоооо? Когато се погледнах
истински,тогава вече знаех отговорът....СТРАХ.СТРАХ.СТРАХ.....Това беше.
Осъзнах,че страхът е паразит на умът ми.Аз осъзнах,че истинска свобода всъщност
несъществува,защото всеки си има нещо,което обича и така се чувства добре,но ако
някой друг му каже,че това което обича е грешно и че той е роб на нещото,което обича.
Тогава се създава чувство на несвободност,това идва от разбирането,че трябва да се
пребориш с себе си и да отхвърлиш това което обичаш.Тогава усещаш,че авторитета
твърдящ,че нещото което обичаш е грешно ще наложи своята истина за правилна
,но неговата истина не е твоята и ти определенно няма да обичаш другото,което ти
предлагат за правилно.....Това е робство. Робство,защото срахът вече е в твоя ум.
Тогава,вече заразеният ти ум започва да търси да се освободи,но не осъзнава,че
проблемът е страхът.Умът започва да търси компромис,Бог който няма да го накаже
за това,че е привързан към нещо и там му харесва.Но умът се сблъсква винаги с
някакви догми и закони правила,канони нещо което не му харесва и попада в капан.
Изходът е просто да се отървем от страхът,той е просто илюзия.Страхът сковава и те
кара да взимаш решения,които определено няма да вземеш ако не те е страх......
Ето на това залагат Илюминати на страхът ти,ако не успеят да те уплашат от катаклизъм
ще пробват да те уплашат със смърт,ако и това не успее,ще опитат с огнено езеро,с ада
с рая дори,но те ще направят всичко възможно да те уплашат защото страхът ти им трябва
трябва им за да те контролират,за да ти кажат не яж месо защото е вредно за теб иначе
няма да се възнесеш и ще преживееш катаклизъм,ако не медитираш ще пропуснеш
високите вибрации,които те спасяват,.А някой интересува ли се
от това,че на мен ми харесва да ям месо и ако ям зеленчуци се чувствам роб на този
който ме кара да ги ям след като не ги харесвам,някой пита ли дали ми се медитира
след като на мен ми се рисува примерно,но това не било толкова важно колкото
медитацията.Писна ми вече,не от Бог,не от Илюминати,не от Извънземни.........!
от моят страх ми писна.......А НА ВАС .......Бих се радвал на коментари
Дали наистина не полудявам или пък се пробуждам....!?.

Няма коментари:

Публикуване на коментар